11.1.12

Gute Laune..:)

Przemyślenia.

Wczoraj na nic czasu nie miałam, dlatego tylko taką króciutką notkę dodałam. W szkole jak to w szkole, jak to zawsze mamie mówie, normalnie..;] HaHaHa Na wf pierwszy raz od ponad 2 lat grałam w „hokeja” na hali. Już zapomniałam jak ja to lubiłam..:) Naprawde świetna zabawa. W dodatku, gdy chłopaki takie cyrki robią, to nawet najnudniejsza lekcja bedzię śmieszna..! :D Niestety tata musiał wziąść samochód do pracy i musiałam jechać rowerem do sql. Ogólnie to cały rok jeżdże i bardzo to lubię, lecz nie w zime. Dlaczego..? Ponieważ, nienawidzę, gdy pada deszcz, albo jak powinno być zimą – ślisko z dużą ilością śniegu. Niestety jak wracałam to troszkę padało, ale dało radę jechać..:D

Wczoraj cały dzień myślałam o moich urodzinach, o ich wykonaniu, jak powinny wyglądać. Będzie to moja 18-nastka, także chciałabym coś „innego”. Mam już kilka pomysłów. Niektórym z nich była impreza w stylu hawajskim, lub dzikiego zachodu..:D
A wy macie jakieś ciekawe pomysły..?

Bardziej szczegółowy plan imprezy, jaki wczoraj wymyśliłam, opowiem jutro..:)


Überlegungen.

Gestern hatte uch keine Zeit auf alles, deswegen mien Post dehr kurz war und kein Deutsch da war.
Ja, also Schule, wie Schule, wie ich immer meiner Mama sage, normal..;] HaHaHa Auf Sport hab ich das erste Mal seit fast 2 Jahren ein "Hockey" gespielt. Ich hab schon vergessen, wieviel Spaß dieses Spiel macht..:D Ganz ehrlich war sehr schön. Mein Papa musste leider mit dem Auto zur Arbeit kommen und ich musste zur Schule mit dem Fahrrad. Normalerweise fahre ich gerne den ganzen Jahr mit Fahrrad, aber außer WInter. Wieso..? Weil ich hasse, wenn es regnet, oder schneirt. Wenn ich nach Hause kam, hat es bisschen geregnet..:/ War aber gar nicht so schlimm.

Gestern hab ich die ganze Zeit an meinen Geburtstag gedacht, wie es alles aussehen soll und sowas. Ja, ich werde 18 und möchte ich was "anderes" als normale Geburtstagsparty haben. Ich hab schon ein paar Ideen dafür. Einige con den sind: Hawaii und Western.

Weitere Informationen schreib ich euch morgen..:]

Zdjęcia, które mnie zainspirowały do hawajskiej imprezy..! ;)









A teraz siedzę i  spedzam wieczór z telewizoreem..! :)


23..! <3

3 komentarze:

  1. Hawajski styl zdecydowanie mi się podoba! ;-) na pewno ludzie świetnie by się bawili na takiej imprezie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. impreza w takim stylu to na pewno było by COŚ! :D widze jakas pyszna sałatkę <3

    OdpowiedzUsuń