24.6.13

Wspomnienia z urlopu

Zastanawialam sie co by Wam napisac, tak dluga przerwa niestety nie zawsze wplywa na wieksza "wene". Probowalam juz na prawde kilkunastu rzeczy, na poczatku bylam wszystkim zachwycona, lecz po pewnym czasie brakuje mi zapalu i gdy cos nie idzie po mojej mysli, po prostu to rzucam. Blog jest jedna z rzeczy, ktore staly staly sie nie tylko moim hobby, ale takze i pasja. Po 1,5 roku nadal moge powiedziec, ze uwielbiam to co robie..:) Jest wiele blogow o wiele lepszych i bardziej profesjonalnych od mojego. Ale ja znalazlam swoje miejsce w sieci, gdzie moge sie podzielic wszystkim wlasnie z Wami..! Dziekuje wam za wszystko i mam nadzieje, ze bedzie o wiele lepiej..:) Jutro ide po prawie miesiacu znowu do szkoly. Dowiemy sie jak nam poszla matura. Jesli dobrze, pozostalo tylko czekac na bal zakonczenia szkoly. Jesli troche gorzej, musze zdawac mature ustna. Zobaczymy jak to bedzie, 3majcie kciuki..:)
Maly mix wspomnien z tegorocznych wakacji..<3

Um den Text zu übersetzen, gibt es auf der linken Seite ein Übersetzer, man braucht nur die Sprache auszuwählen..:) 
 Mam nadzieje, ze nie beda zle..! <3
 Pod Aniolami, Wronki | Male kotki
Zachod slonca w drodze z Obornik Wlkp. | Zachod slonca w drodze do domu, Niemcy
 Cola z moim imieniem :) | Cinemacity: Kac Vegas 3 
Najlepsze zelki w Cinemacity-Candy King
..Poznan..
Stary Browar | Ratusz | Stary Rynek noca | Galeria Malta
Stary Rynek | Stary Browar | Stary Browar | Malta
Galeria Malta | Stary Browar | Wroclawska | Stary Browar 
_________________________________________________________
joeced@onet.pl

47 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :>:>:>






    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety jeszcze wakacji nie miałam:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Urlop dopiero przede mną ;))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie macie w Niemczech, że jak dobrze napiszecie to nie trzeba zdawać ustnie, też tak chcę :>
    W ciągu tego miesiąca odwiedziłaś dużo miejsc :)

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham takie kolaże zdjęciowe, najlepsze są ;) ps. dodaje Cie do obserwowanych bo podoba mi sie u Ciebie:) jesli kiedys do mmnie wpadniesz i zainteresuje Cie moj blog,bedzie mi niezmiernie milo jesli tez zostaniesz moja obserwatorka. buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale tu pozmieniałas, super:) bardzo fajny mix!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki więc by wszystko było po Twojej myśli : )
    Aleś miejsce zwiedziła ; p

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć. c:
    Zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/p/konkurs-wygraj-kolczyki-czesc.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ pozytywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. hej Kochana! przeniosłam bloga na: http://guuuffy.blogspot.com/ będzie mi miło jak będziesz ten nowy również obserwować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej:*
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim konkursie:)
    Szczegóły na blogu!;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. masz świetną kurteczkę, jak również fajny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. słodki kociak ! ;)
    matura ustna? - sama nazwa mnie przeraża ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. Widać, że udana impreza. I piękne kotki <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny mix :-) a kociaczki urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, bardzo ciekawy mix
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne zdjęcia, widać że dobra zabawa była :D

    http://to0siaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne więcej takich mixów ! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. każdy blog jest inny, nikt nam nie mówi, co mamy robić, piszmy tak, jak lubimy! ja lubię Twój luźny styl :D
    a wspomnienia super, wieje pozytywną energią ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. hello darling, u have a great blog, really like it, maybe you want to visit mu=y blog too, I have a giveaway that it's running right now, and u can win some amazing clothes!!!
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/2013/07/give-away.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Zależy o którym produkcie z Ziajki serii kakaowej mówisz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna ta drugaa sklejka *o*

    ____
    casprzet.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie kolaże;) 3mam kciuki za jak najlepsze wyniki matury!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ah, narobiłaś mi ochoty na żelki ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia :D

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Poznań = najpiękniejsze miasto w Polsce ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. widać, że udany wyjazd :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Sliczne fotki, zwlaszcza te kociaki
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  29. musiałaś świetnie spędzić te wakacje

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kociaki <3

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog:)
    zaczynam prowadzić bloga o fotografi! jesli wejdziesz, zobaczysz.. bedzie mi bardzo miło!
    z góry dziękuje! http://empire-of-impressions.blogspot.com/

    obserwujemy? jeśli tak to zacznij!:)

    OdpowiedzUsuń