10.1.12

Heute sehr kurz.

Dzisiaj tylko któtka notka.

W sql idealna lekcja z panią Feldkamp..! Tradycyjnie jak na każdym business english nie mogło być się bez prystkanie deyodorantem w klasie..! HaHaHa..;) Cudownie. Popołudnie spędziłam w Enschede. Miały byc zakupy trochę dłużej, ale ocyzwiście ciągłe gadanie moich rodziców odebrało mi ochote i wruciłam do domu tylko z nową ładowarka do baterii, oraz nowymi akumulatorkami.


jedyne zdj. z Enschede.


 ostatnio zmieniłam trochę rzecyz w moim pokoju.
oto jedna z nich..:D 
podobają się wam takie napisy..?
 
 24..! <3

Lied..! 
Taylor Swift - If this was a movie <3 
od wczoraj ulubiona..;]



A ja dalej planuję moja impreze urodzinową.
Temat przewodni: HAWAJEE..!

Jutro opowiem coś więcej o tym moim pomyśle..:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz