14.1.12

Dziwne uczucie

Dzisiaj postanowiłam nigdzie nie iść i przeznaczyć kolejny dzień na moje przemyślenia. Ostatnio powiem szczeże, że sporo się dzieje w moim życiu. Prawie wszystko się zmienia. A już najbardziej się zmienia moje nastawienie do poszczególnych spraw, oraz osób. Jeszcze niedawno wszystko bym oddała za niektóre bliskie mi tamtym czasem osobom, lecz teraz nawet nie zamienię z nimi słowa. Czasami mi z tego powodu trochę przykro, ponieważ kiedys Mar. mi powiedziała coś pięknego: „Przyjaciele którzy odchodzą, nigdy tak naprawde nimi nie byli.” Powiedziała mi to piękne zdanie kilka lat temu, a zapamiętam je do końca życia..! <3 Chodź teraz nie spędzam z nią dużo czasu na rozmowy, to wiem, że zawsze jest dla mnie obecna.

Wczoraj nie mogłam się cały dzień zameldować na mojego bloga..:/ dlatego nie było żadnego posta. Co do mojej czapki zostawiłam ją u koleżanki i pokażę ją wam w jutrzejszej notce..! ;)

Ein komisches Gefühl

Heute wollte ich zu Hause bleiben und den ganzen Tag bisschen für die Gedanken geben. Letzte Zeiten hat es echt so viel in meinem Leben passiert. Fast alles hat sich geändert. Am meinsten hat sich aber meine Meinung geändert. Manchmal bin ich bisschen traurig. Wegen meine so genannte Freunde, welche damals die richtige waren. Aber meine Mar. hat es einmal so mir gesagt: " Wenn Freunde weggegangen sind, dann waren die niemials." <3 Wenn ich mit ihr jetzt nicht so viel rede, also mit Mar., weiss ich sowieso, dass die immer für mich da ist..! ;)
Gestern konnte ich leider gar nicht auf meinem Blog anmelden..:/ Deswegen gab es kein Post. Zu miener Mütze, ich hab die bei meiner Freundin gelassen und posste ich die morgen..! ;)




Cudowna piosenka, wsłuchajcie się w tekst..! <3 
Daje naprawde do myślenia..! :D
Geiles Lied...! <3
Skor - Rozumiesz


tylko 20..! <3

Jak wam się podoba nowy wygląd mojego bloga..? 

2 komentarze: