16.1.12

Das Leben ist gar nicht so leicht..

 Mieszane uczucia

Dzisiaj dzień dzieli mi się na dwa humory. Po pierwsze jestem szczęśliwa..! :) miałam 2 najlepszą ocenę w klasie z matematyki..! :D Nie wiem dlaczego ale ostatnio zaczełam bardzo lubić matematyke i szczeże nie rozumiem dlaczego niektórzy mówią, że jest taka straszna..! :p No a z drugiej strony no to troche mi smutno. Nie wiem ale mam takie uczucie, jakby ci moi nie chcieli ze mną więcej przebywać i spędzać czas. A tymbardziej mam takie wrażenie co do L. Troche to przykre, bo naprawde potrafi być miła. Tylko teraz pytanie czy ta miła L. to naprawde ona..? Czy tylko udaje, że jest miła..?

Dzisiaj muszę siedzieć i zakówać BWR-Betriebswirtschaftslehre. Z ostatniego sprawdzianu miałam 5, także tym razem nie mogę tego popsuc. A dzisiaj pan T. powiedział nam super wiadomość..! Na 80 % w przyszłym semestrze nie bedziemy mieli już wiecej polityki..! Baardzo dobrze, ponieważ jej nie nawidze..:/ Ale i tak mu ładnie podziękowałam za to, że dostałam SL-Note 5..! HaHaHa :)

Gemischte Gefühle
Ich hab heute die zwei Launen. Erstens bin ich soo pberglücklich..! ;) Weil ich die zweite beste Note in der ganzen Klasse in Mathearbeit gekrigt habe..! :D Ich habe keine Ahnung, aber seit einige Zeiten ich mach sehr gerne Mathe und ich kann nicht die Leute verstehen, die sagen, dass Mathe so schlimm und scheiße ist. Na ja, zweitens bin ich bisschen traurig. Ich hab ein Gefühllm, dass "meine", die wollten einfach nicht mehr mit mir zusammen reden, die Zeit verbringen und soo.. Ich finde am schlimmsten es ist mit L.

Boaah ich gehe jetzt bisschen BWR-Betriebswirtschaftslehre pauken. Letzte Klausur hatte ich 2, also dieses Mal muss ich genauso stehen. Heute Herr T. hat uns gesagt, dass wir in 80% kein Politik im nächsten Halbjahr mehr haben. Das ist ja der Hammer..! Ich hasse Politik..! ;) Aber sowieso ich danke Herr T., dass ich eine SL-Note von dem eine 2 gekrigt habe..! HaHaHa




Jutro przychodzą do mnię wieczorem D. Ar. i L. i robimy referat na Eine-Welt-Laden-Projekte. Na ten przedmiot(EWP) powinniśmy co tydzień coś przygotowowywac od początku roku, a my oczywiście chyba jedyna grupa. która kompletnie nic nie ma..! A w nastepny poniedziałek (tj. 23.01.2012) musimy przedstawić naszą półroczną prace.
Życzcie powodzenia..! <3


Morgen Abend kommen D, Ar und L zu mir und wir machen das Referat für Eine-Welt-Laden-Projekte. Für diesen Fach (EWP) sollten wir kede Woche seit September was vorbereiten, aber wir, sind die eine Gruppe(glaub ich), welche noch gar nicht gemacht hat..! Am nächsten Montag (23.01.2011) müssen wir unsere haljährige Arbeit vorstellen. 
Wünsch viel Glück..! <3

18..! <3

3 komentarze:

  1. Ja też w tym roku polubiłam matematykę :) Wiem, że może jestem dziwna, ale czytam twoje posty po niemiecku pomimo tego, ze znam trzy słowa w tym języku :D Zapraszam do siebie na nową notkę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. hej kochana!:* właśnie zostało kilka dni konkursu u mnie! Wpadaj zostawić maila! Całuje mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez dosc lubie matematyke :> ciekawa jestem co dostane z ostatniego sprawdzianu ;d

    OdpowiedzUsuń