28.1.13

28.01.2013

Ostatnio dostaje wiele pytań na temat moich włosów, jak je pielęgnuje,jak często farbuje włosy czy jaki to jest dokładnie kolor. Dzisiaj przyszedł czas gdzie moge na niektóre pytania odpowiedzieć. Poraz pierwszy farbowałam włosy 31.10.2012. Od początku nie chciałam za częstko ich farbować, aby zachować wmiare zdrowe włosy. Im częściej je malujesz, tym częściej narażasz je na ryzyko zniszczenia. Bo kilkucentymetrowych odrostach przyszedł czas na ich pomalowanie. W niemczech wizyta u fryzjera jest prawie 2 razy droższa niż w Polsce, także moje włosy pomalowała mi mama w domu. Skąd wiedziałam jaki kolor użyć..? Pierwszy raz pomalowałam włosy u fryzjerki, aby wszystkie włosy były dokłądnie pokryte i „porządnie” zrobione, ten pierwszy raz jest najważniejszy..:) Odrazu zapytałam fryzjerki jakiej farby powinnam użyć, żeby osiągnąć ten podobny kolor. Idealnego nie da się osiągnąć, ponieważ profesjonalne farby używane przez fryzjerów różnią się zdecydowanie od tym które możemy dostać w drogerii. Fryzjerka poleciła mi Loreal Excellence Creme Nr. 743.
Z farby jestem bardzo zadowolona. Mimo okrutnego zapachu, farba cudownie pokryła całe włosy i nadała im miększą fakturę włosów.
Letztens bekomme ich sehr viele Fragen über meine Haare, wie ich die pflege, wie oft ich die färbe, oder wie heißt genau die Farbe. Heute ist endlich die Zeit gekommen einigen Fragen zu beantworten. Erstes Mal habe ich meine Haare am 31.10.2012 gefärbt. Von Anfang an wollte ich nicht so oft meine Haare färben, damit die mit so schnell davon kaputt gehen. Je färbt man öfter, desto sind deine Haare auf die Gefahren von Beschädigungen ausgesetzt. Nachdem mein Absatz ein paar Zentimeter lang war, ist die Zeit gekommen um sie zu färben. In Deutschland kostet der Friseur doppelt so viel wie in Polen, deswegen hat´s mir die meine Mama gemacht. Woher wusste ich welche Farbe ich benutzten soll..? Das erste Mal habe ich die Haare in einem Friseursalon gefärbt, damit alle Haare gründlich bedeckt sind und "richtig" gemacht, ich finde das ziemlich wichtig, dass man erstes Mal es bei einem Friseur macht..:) Ich habe sofort der Friseurin gefragt, welche Farbe ich benutzen soll, damit ich das ähnliche Ergebnis erreiche. Die Friseurin hat mir Loreal Excellence Creme Nr. 743 empfohlen.
Ich bin damit sehr zufrieden. Außer das sehr starkes Geruch hatte, es hat sehr gut die Haare bedeckt und weicher gemacht.
 
Na dzisiaj wystarczy..:) Jeśli chcecie, abym napisała o produktach, które używam do pielęgnacji włosów, piszcie w komentarzach..! <3
Für heute reicht´s schon..:) Wenn ihr wollt, dass ich über die Haarpflegeprodukte, die ich benutzte, schreiben soll, schreibt ihr mir in die Kommentare..! <3
_________________________________________________________

joeced@onet.pl

30 komentarzy:

  1. Masz świetny kolor włosów.:P
    Poobserwuję sobie bloga.:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Od zawsze podoba mi się taki kolor włosów! Świetnie wyglądasz!! I tak, jak najbardziej zrób taki post :)
    Pozdrawiam, buźka!
    ~ ~ ~
    www.fisholka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek jest rzeczywiście świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne włosy, śliczny kolor ♥
    Zapraszam do mnie :3
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. masz wspaniały rudy kolor! zawsze mi się takie podobały i podobają:) Ja kiedyś miałam... W sumie naturalne miałam ciemny blond, piszę że miałam bo kiedyś zafarbowałam szamponetką na rudy, i jak się okazało nie zeszło mi to do końca jak miało zejść, haha :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. wlasnie, podoba mi sie Twoj kolor:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładny kolor włosów. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne wlosy! tak chcemy! xd

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny masz ten kolorek wlosow, taki naturalny :):D

    OdpowiedzUsuń
  10. farby zawsze mają okrutny zapach;p
    fajny kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bardzo lubię Twoje włosy :D i w tym kolorze sa takie pełne życia!

    OdpowiedzUsuń
  12. moje włosy od zawsze farbuje mama, szkoda mi kasy na fryzjera

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor :)

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moglabys pokazac jakie kurtki nosisz w zime? :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful hair!

    xoxo
    Dash!

    Check my giveaway:
    http://www.its-dash.blogspot.nl/2013/01/giveaway-80-msdressy-gift-voucher.html

    OdpowiedzUsuń
  16. mam takie sam szalik ;)
    obserwujemy i zapraszamy do nas : http://fatalaszek96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. no właśnie masz bardzo ładny kolor ;] też się zastanawiałam jaki dokładnie etc ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, ja swoje włosy już katuję dobrych kilka lat :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny masz kolor włosów :]

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam Twoje włosy :* są super :D

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi sie Twoj kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny wyszedł ten kolor. :)

    OdpowiedzUsuń