19.2.12

Mix

Od prawie 2 tygodni nie mam internatu w domu..:/ Od zawsze miałam bezprzewodowy internet i nie miałam nigdy żadnych problemów, aż do teraz, mój USB-Stick przestał działać i nie odczytuje mi go już na moim laptopie. Ale od pewnego czasu jak wspominałam o tym moim nowym telefonie aktywowałam sobie internet w telefonie i kochammm gooo..! Wczoraj wpadłam na pomysł i zadziałało. Uaktywniłam WLAN na moim telefonie i ściągam internet z mojego telefonu..:D Jeszcze bardziej doceniam ten telefon..<333 Jutro dodam wam moją „recenzje” HTC Sensation XL oraz dokładniejsze dane dotyczące tego telefonu..:) Dzisiaj pokażę wam outfit z poprzedniego tygodnia i jeszcze jeden prezent od D. Niewiem dlaczego ale ostatnio go przeoczyłam..:/ Przykro mi..! ;**


Seit fast 2 Wochen hab ich kein Internet zu Hause mehr..:/ Ich hatte immer ein USB-Stick mit dem Internet und hat das immer sehr gut funktioniert, bis jetzt. Mein Laptop sieht den USB-Stick nicht mehr. Aber wenn ich schon gesagt hab über meinem Handy, ich hab bei ihm ein Internet-Flatrate aktiviert und durch WLAN kann ich auf meinem Laptop von dem Handy alles machen..;D Ich lieb immer noch mehr mein Handyy..! <333 Ich poste morgen meine Rezension von HTC Sensation XL und weitere Dateien über dem Handy..;) Heute zeige ich euch mein outfit vor letzte Woche und noch ein Geburtstagsgeschenk von D. Ich hab echt keine Ahnung, was passiert ist, wieso hab ich es nicht gepostet hab..:/ Tut mir voll Leid..! ;**








Buty- I Like you
Szal- I like you
Bluza- Adidas
Bluzka-Luca
T-Shirt- nn
Spodnie- nn
Czapka- nn

Schuhe- I like you
Schal- I like you
Jacke- Adidas
T-Shirt- Luca
Unterhemd- nn
Hose- nn
Mütze- nn


Kwiaty od Tatusiaa na walentynki..! ;)
i słodka czekolada od mamyy..! :D
Blumen von Papa..! :)
und süße Schokolade von Mama..! :D


Prezent od D.
Oczywiście musiało być coś śmiesznego na 18..! :**
:)
Geschenk von D.
Es musste etwas lustiges für 18. Geburtstag sein..! ;**
;)

1 komentarz: