4.4.13

LookBook

Nie wiem czy wy też tak macie, ale po dłuższym czasie nieobecnosci na blogu, nie wiem o czym mam pisać. Przed przerwą miałam mase pomysłów, o czym bym chciała wam po przerwie napisać. Każdego dnia, kiedy nie miałam internetu, myslałam o czym wam napisać. A teraz..? Za każdym razem kiedy zaczynam o czymś pisać, po 5 nieudanych próbach uznaje, ze ta notka i tak nie ma sensu. Nie wiem może z kolejnymi postami jakoś wciągne sie znowu do pisania postów i będą ciekawsze do czytania..:)
Keine Ahnung, ob ihr das gleiche habt, wie ich, aber nachdem ich solange hier nicht mehr da war, weiß ich nicht worüber ich schreiben soll. Vor der Pause hatte ich sehr viele unterschiedlichen Ideen, worüber ich hier schreiben soll. Jeden Tag, wann ich kein Internet hatte, habe ich tatsächlich nachgedacht was ich grade auf dem Blog machen würde. Und jetzt..? Jedes Mal, wenn ich anfange zu schreiben, nach den mindestens 5 Versuchen, halte ich das für Unsinn und breche ab. Keine Ahnung, vielleicht wird es mit den nächsten Posts besser und die werden viel interessanter als der heutige..:)
Który wam się najbardziej podoba..? 

_________________________________________________________
joeced@onet.pl

32 komentarze:

  1. też tak mam.. po przerwie na blogu nie wiem co pisać... większość tak ma ;p Ta dziewczyna na pierwszym zdjęciu! Znasz adres jej bloga:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosze bardzo..:)
      http://glossfashion.com/le-happy/

      Usuń
  2. Mega stylizacje;))
    i sama słucham obecnie tej piosenki;)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hi dear!thank you fdor following my blog ..I am following you now as well :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też często tak mam, nie jesteś sama :p albo czasem piszę notkę, a potem stwierdzam, że i tak nikt nie zechce przeczytać tyle tekstu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To dlaczego my się jeszcze nie umówiłyśmy na kawę?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze..?! nie mam pojecia..:) nastepnym razem najpewniej bede dopiero w wakacje, ale na pewno dam ci wczesniej o tym znac..! tak nawiasem mowiac, swietny pomysl..! :)

      Usuń
    2. Daj znać koniecznie! Super tak poznawać dziewczyny z blogów. :) Nie możemy takiej okazji przegapić. :)

      Usuń
  6. A fan of you now and following back <3

    livingthrufashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. These are fun looks! I love the hair on the first one! What a great ombre style! I came across your blog and am your newest follower. I would love if you’d visit me at : the daily savant : and (if you like) follow with GFC and Blog Lovin'!

    : signe
    thedailysavant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacja ! Pierwsza najlepsza ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zest5awienie;)
    wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 i 5 są świetne, jednak ja nie ubrałabym sie tak :))

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie są świetne ale najlepsza to 1;D

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze, jak nie ma się czasu albo możliwości, nachodzi człowieka wena. to jakieś takie niepisane prawo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam tak z tymi notkami. Jak dla mnie to pierwszy. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba najbardziej ten pierwszy :D
    też czasem tak mam, że mam pełno pomysłów na posty, a potem mi wyparowują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami tak jest. A nie możesz sobie przypomnieć tych wcześniejszych pomysłów ?

    OdpowiedzUsuń
  16. 1 mi się bardzo podoba. *.*
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię tą strone i tą piosenke też :D:D

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 i 3 :))
    Oj tam wena przyjdzie z czasem ;**
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsze najlepsze!!!!! grochyyy XD

    OdpowiedzUsuń
  20. W każdej stylizacji coś mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń