27.3.13

Nowa torebka

Nie uwierzycie, co mi sie dzisiaj przytrafiło..! :) Wczoraj nie mogłam o niczym innym myśleć, niż o tej torebce. Znacie to uczucie, jakby stał na jednym waszym ramieniu aniołek i wam odradzał, że nie potrzebna wam żadna nowa torebka, przecież macie ich juz tyle. A na drugim ramieniu diabełek, który bedzie wam wmawiał, ze przecież ona jest całkiem inna, mogłybyście ja dopasować do tylu innych rzeczy. No tak, własnie taką sytuacje mialam wczoraj caly wieczor.. -_- Gdy tata dzisiaj przyszedł z pracy, zdjedliśmy wszyscy razem obiad i wogóle nie mialam chęci sie dzisiaj przebierać z pidżamy. Nagle przychodzi moja mama do mnie do pokoju, po dluzszej chwili po obiedzie, i daje mi do reki pieniądze. W pierwszej chwili nie wiedziałam o co chodzi, ale szybko załapałam, że dostałam pieniądze na nowa torebke. Nie mineło 15 minut, a ja ubrana i umalowana czekałam na mame, oby pojechał po ta torebke do miasta..:D Jak wam sie podoba..?
Ihr könnt gar nicht glauben, was mir heute passiert ist..! :) Ich konnte gestern an nichts anderes denken, als die Tasche. Kennt ihr dieses Gefühl, wenn auf einer Schulter ein Engel stehen und dir sagen würde, dass ihr die Tasche nicht braucht, weil ich schon eh viel zu viel habt. Aber auf der anderen Schulter steht ein Teufel, der euch immer wieder sagt, dass die Tasche viel anders ist, dass ihr sie so gut kombinieren könnt. Naja, genauso gings mir gestern.. -_- Nachdem heute mein Papa nach Hause gekommen ist, haben wir alle zusammen den Mittag gegessen und ich hatte heute keine Lust mich noch umzuziehen. Dann kommt meine Mama in mein Zimmer rein und gibt mir Geld. Ich habe erstmal nichts gecheckt, aber danach war es mir klar, das war das Geld für die Tasche. Es war keine 15 Minuten um und ich war schon fertig mit mich umzuziehen, den Make-up fertig zu mache und habe auf meine Mama gewartet, um in die Stadt zu fahren..:D Wie gefällt die euch..? 
_________________________________________________________
joeced@onet.pl

38 komentarzy:

  1. Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torebka jest śliczna *.*
    Powiedz mi gdzie ją kupiłaś ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się osobiscie nie podoba , ale to kwestia gustu ;D
    zapraszam xd

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo się cieszę :) widzę od razu że masz świetna torbe ;D tez by mi sie taka przydała xD ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello sweety! Thanks for stopping by and I heartly appreciate it! This is such an amazing post! Following you back (: New post on my blog! Stop by me soon! xx

    With love ❤.
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no nie dziwię Ci się, że tak po nią gnałaś! jest boska !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest bardzo ładna. : )
    To fajną sytuację miałaś. : )
    Pozdrawiam Cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Następny powód dlaczego masz tak kochanych rodziców:* Torebka śliczna, kolor mi się tez bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna torebka chociaż ja bym nie mogła jej mieć bo dla mnie jest za duża:D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna, ale kolor średnio mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna torebka i do wielu rzeczy bd pasować

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny ma kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha das Gefühl kenne ich nur zu gut! Die Tasche ist aber auch echt schön! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna torebka :)
    hahah widzę, że rodzice robią ci ostatnio dużo niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest naprawdę śliczna :)
    Obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejkuu, DZIĘKUJĘ *______*
    To miłe wiedzieć, że jakoś "wyróżniam się" spośród tłumu innych blogów. Miło wiedzieć, że moje notki nie nudzą Cię po pierwszych kilku zdaniach. Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna torba! pozdr i zapraszam do siebie na stłe

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna torba, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. boska jest ta torebka :)

    jeżeli masz ochotę to zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu :)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2013/03/moje-dziekuje-czyli-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. kuuurde,piękna jest <3 oddawaj :D

    OdpowiedzUsuń