26.8.12

26.08.2012


Czy marzenia sie spełniają..? Ale mam na myśli te prawdziwe.. Te o których marzymy już od dłuższego czasu.. Ja moje wypowiadam za każdym razem gdy widzę spadającą gwiazdę, lub widze co chwilę tą samą godz na zegarze.. (nawet w tej chwili jak spojrzałam było 22.22).. Tylko to jedno marzenie spełnij Panie Boże o nic więcej nie proszę..! <3

Dzisiaj wykonałam mały DIY bluzki. Bluzka była baardzo stara miała już na prawde kilka lat i napewno bym jej nigdy nie założyła.. A w tej nowej odsłonie już nie mogę się doczekać lata żeby ją założyć..! :)

Kommen die Träume zum Erfüllung..? Ich meine die richtige... Die, von den wie schon richtig lange träumen.. Ich sprech meinen Wünsch jedes Mal aus, wenn ich ne Sternschnuppe oder die gleiche Uhrzeit.. (genau in dem Moment stand 22.22).. Nur den einen Traum, bitte Gott, ich bitte dich um nichts mehr..! <3

Heute hab ich ein DIY gemacht. Dieser Oberteil ist schon sehr alt, ist ein paar Jahre alt und ich würde ihm nicht mehr angezogen hätte.. Also den neuen kann ich nicht mehr erwarten im Sommer den anzuziehen..! :)
 




Inspirations..:)












My Riot ft. Peja - Sam przeciwko Wszystkim



Podoba Wam się nowy wygląd bloga..?

30 komentarzy:

  1. swietnie ja przerobilas Mlodaa!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nowy wyglad tez mi sie bardzo podoba!!! ;****

      Usuń
  2. I wyglad tez mi sie meeega podoba!!! A to twoje marzenie w koncu sie spelni ni przejmuj sie!!! ;*** <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie. Zapraszam do mnie: Notodrummerz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne inspiracje ;)
    swietny wyglad nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W spelnianiu marzen i my musimy pomoc ;* :) buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tył bluzki świetny! :)
    Inspiracje, Demi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje i bardzo podoba mi się nowy wystrój bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze, nie wiem czemu tak jest...;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jak ocenić wygląd bloga bo nie widziałem poprzedniego, ale ten mi się podoba.
    Wczoraj ruszyłem ze swoim blogiem zapraszam www.LikeaHater.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o łał! super Ci to wyszło:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też często wpowiadam życzenia ;)) Świetne zdjęcia :D
    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba się i wygląd, i koszula, i inspiracje ;d
    fajne ją przerobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh supeeer
    obserwuje zapro do mnie http://my-style-on-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczorku ;)

    P.S. a co do włosków to są farbowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey JOECED,
    swietne inspiracje,totalnie w naszym stylu.

    Pozdrawiamy,
    dziewczyny z VOGUELE.

    p.s obserwujemy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie podoba mi się tył czarnej bluzki!
    Boskie inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny efekt, świetne inspiracje. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. He he ! Super blog, Ładne zdjęcia...
    Obserwuje i zapraszam do mnie :D

    www.kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie to wygląda ! :D
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby wszystkie marzenia Ci się spełniły!

    OdpowiedzUsuń
  21. spełniają się i już!!:)
    a bluzka świetna wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyjemny blog i fajne inspiracje:)
    Zapraszam do obejrzenia mojego drugiego blogowego outfitu już dziś!:) Bardzo chętnie poczytam komentarze, opinie i uwagi!:)
    http://www.imananimal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz *.* ;)

    http://blueanyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń