8.6.12

-_-


Ze względu na ten patriotyczny klimat dzisiaj post tylko w języku POLSKIM..! <3

Wiem wiem znowu strasznie mnie tutaj nie było i naprawde strasznie mi przykro z tego powodu..! Za każdym razem obiecuję sobię, że następnego dnia znajdę tą chwilkę czasu by do was napisać lecz niestety, wiecie co, ten czas za szybko mi umykaa..! ;/ Ostatnio mam wrażenie, że moje życie przyspieszyło dwukrotniee, chociaż staram się robić dokładnie to samo co kiedyś.. No ale cóż chciało się dorosłości, to teraz trzeba cierpieć..:) Ale troszeczkę to mi się podoba..! Sama mogę o wszystkim decydować i nawet moi rodzice sie zaczynają przyzwyczajać, że już nie jestem tą małą dziewczynką..! Cudownieee..! <3

Sql tylko do 6 lipca no i jak kiedyś wspominałam o wakacjach z najlepszym człowiekiem jakiego znam..! To na 90% wypali i będziemy musiały się cały miesiąc znosić..! HaHaHa Kocham tego glupolka mojegoo..! Mmm..! <3

Dzisiaj pokażę wam kilka rzeczy, które ostatnio zawitały w mojej szafie..:D Niektóre jeszcze są zaległe jako prezent na imienieny (24 maj) a inne z wczorajszych zakupów w Enschede..:)

Ps: Udało mi się uniknąć operacjii..! Lecz cały czas muszę chodzić z opatrunkim i nie przestaje boleć..:/

 
Takie pozytywnee..;)


Top-nn

 
Spodnie- Luca


Top-nn
Bokserka- h&m


Legginsy- h&m
husto-pasek- nn


Buty- Luca


 Ramonezka- h&m


 Okulary- nn

Oglądaliście dzisiejszy mecz Polski z Grecją..?
Jesteście zadowolone z wyniku..?
Ja typowałam, że będzie dla nas 2-1 no ale cóż. ŻLE NIE BYŁO..!
A cudowna nasza 3 z Borussi na czele z Lewandowskim jeszcze wszystkim pokaże..!!!!
Wierze w was chłopaki..!!!!!! <3

Zapraszam na FUNPAGE blogaa..! 

Tam będę was informować na bierząco co się u mnie dzieje..! <3

6 komentarzy:

  1. Genialne rurki i koszulka z pacyfką!
    Dobrze, że udało Ci się uniknąć operacji, wracaj szybko do zdrowia! ;)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się top z serduszkiem! :)

    http://itsizabela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń