30.5.12

Planyy..! ;)


Booaaahhh
Ostatnio za dużo się u mnie dzieję. Nie nadążam juz za wszystkim..:/ Ale to dobrze..! ;)
Myślałam, że nauki nie może być już więcej, lecz niestety sie pomyliłam.. Ale już na szczęście zostało tylko 5 tygodni do końca roku szkolnego no i potem już tylko cudowne wakacje z nia..! <3 Wszystko już zaplanowane..;) Najpierw 2 tygodnie u niej potem ona do mnie. No i w miedzy czasie nad polskie morze no a u mnie nad niemieckie..! :) Już się doczekać nie mogeee..! Tylko błagam trzymajcie kciuki, żebym zdała szkołę. Bo jeśli nie zdam to witajcie wakacje całe spędzone w domu..:/

Booaaahhh
Letztens passiert es zu viel und zu schnell bei mir..:/ Aber es ist gut so..! ;) Des Lernens ist noch mehr als vorher wenn ich gemeckert hab.. Aber zum Glück, haben wir nur 5 Wochen bis zum Ende des Jahres und dann sind nur noch die besten Sommerferien mit ihr..! <3 Es ist alles schon geplannt..;) Zuerst 2 Wochen bei ihr, danach sie bei mir. Und zwischen in dieser Zeit Ostsee bei ihr und Nordsee bei mir..;) Ich kann es nicht mehr abwarten..! Bitte, drückt die Daumen, damit ich die Schule schaffe. Weil, wenn ich nicht schaff, bleiben nur Sommerferien zu Hause zu verbringen..:/


Mały przedsmak sesji z Maa..! <3
Muszę je tylko troszkę przerobić i na dniach je pokaże..! ;)
Kleiner Vorgeschmack der Photoschooting mit Maa..! <3
Ich muss nur noch bisschen bearbeiten und in ein paar Tagen zeug ich euch die..! ;)

Dzisiaj kolejny raz 20 km..! 
Heute schon naechstes Mal 20 km..! 

Funpage 

Dzisiaj byłam u lekarza, ponieważ coś mie sie narobiło na palcu od nogi.. I jeśli sie to nie poprawi to będę musiała mieć operację..;( ALE SIĘ BOJĘĘĘĘ..!!!!!!!

19 komentarzy:

  1. cudne zdjęcie z tymi balonami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zdj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie jeszcze czeka sesja ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie trzymam kciuki za zdanie szkoły. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za wizytę na mym blogu ;)

    Obserwuję!-Pozdarwiam

    _____________
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszkasz w Niemczech? :D jeżeli nie i tłumaczysz to na niemiecki tak sobie ,to wiedz ,że... NIEMIECKI TO JĘZYK SZATANA ! XD

    obserwuję i licze na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee mieszkam w Niemczech od pewnego czasu dlatego pisze tak, zeby mogly czytak bloga osoby takze i te ktore tutaj poznalam..;)

      Usuń
  7. ale masz dlugie wloska ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że uda ci się uniknąć operacji...PIękne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja juz nie musze sie uczyc! :D Mm..

    OdpowiedzUsuń
  10. 3mam kciuki kochana zebys nie musiala miec! ;** Marr. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki z całych sił za zdanie Twojej szkoły :)

    Pozdrawiam i obserwuję :*

    K>

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne to zdjęcie z balonikami, takie wiosenne i pozytywne :)

    +możemy obserwować

    OdpowiedzUsuń