16.4.12

No i do Berlinaaaaa..! :)


Dzisiaj baaardzo krótkoo..:) O ludziee, nie do wiary jak strasznie dużo czasu zawiera pakowanie się..:/ Cały czas, gdy przechodzę koło mojej torby dokładam nowe rzeczy, a już przed dwoma godzinami walizka mi się nie zamykała..:/
W szkole baaaaaaardzo dobry dzień..! Tak się dzisiaj naśmiałąm, że nie mogłam aż z bólu..:D Oby jutro nas humor nie opuścił w długiej drodze(6 h) do Berlinaa..! ;) Niestety D. nie może jednak jechać z nami.. Tak to jest jak najpierw sie podpisuję kartkę, że się nie jedzie a potem sie płaci za wycieczkę, na która dla niej miejsca nie było..! HaHaHaa Ale ja przecież nie wytrzymam tych 4 dni z A..! ;) Już się bojee..! :) Słyszałam, że przez śmiech spala się kalorie..! Także powitam was o 5 kilo lżejsza w piątekkk..! Życzcie mi udanej wycieczki..! <3

Heute seeehrr kurzzz..:) Oooh man, es ist so unglaublich, wie lange braucht man sich einzupaken..:/ Die ganze Zeit, als ich neben dem Koffer laufe, muss ich was dazu paken, auch wenn schon von 2 Std der Koffar war schon schön voll..:/ Ich schaff das echt nicht..
In der Schule war vooooool cool..! Ich konnte heute gar nicht mehr machen als von lachen sterben HaHaHa Hoffentlich meine Laune bleibt auf den Weg nach Berlinn bis morgen..;) Leider D. kann nicht mitfahren.. Joa es ist aber so wenn man zuerst Zettel unterschreibt, dass er nicht mitfährt und dann überweißt er trotzdem das Geld HaHaHa.. Scheißee ich schaff doch die 4 Tage nicht mit A..! Ich werd noch verruckter..! ;) Ich hab gehört, dass man von dem Lachen abnehmen kann, also ich komme 5 Kilo leichter zurück..! <3



Do piątkuuuuuuuu..! <3

2 komentarze: