30.1.12

Probleme mit dem Internet..

W weekend wgl nie mogłam wejść na internet..:/ Straszniee..! Niedosyć, że od czwartku byłam chora, to jeszcze internet nie chaciał mi się woogóle włączyć.. No ale już jest wszystko dobrze i codziennie znowu będę was zasypywać moimi przemyśleniami, problemami i chwilami szczęścia..

Normalnie raczej nie prezepadam za poniedziałkami, lecz dzisiejszy spędziłam bardzo miło..;] W sql miałam baardzo dobry humor..! Lekcje jak lekcje, co najważniejsze, że na polityce jedliśmy wszyscz śniadanie. A mianowicie, każdy musiał przynieść coś ze sobą( ja wziełam sok pomarańczowy i szynke) i kole ułożonym ze stołów wszyscy razem zjedliśmy śniadanie..;) Po szkole pojechałam z mamą na małe zakupy. Chaiałam coś sobie kupić z ubrań, chodź moja szafa pęka w szwach(dosłownie, jedna szafka mi się nie domyka..;)). Chciałam znalaść jakąś sukienkę, lecz żadnej ciekawej nie znalazłam. Od pewnego czasu polowałam za bluzką z motywem flagi brytyjskiej. I znalazłam..! :) A do tej bluzki planuje założyć moją niezawodną spódniczkę z H&M. Jutro poważę wam te rzeczy..:D

Dzisiaj poważę wam po raz pierwszy mój outfit..:) Także nie wszystko bedzie perfekcyjne, lecz to moje początki, ale obiecuje, że będę ten motyw kontynuować..! :D

Am Wochenende ich konnte überhaupt ins Internet reinkommen..:/ Schrecklich..! Außerdem, dass ich von Donnterstag bis Sonntag krank war, dann hat das gar nicht funktioniert.. Na ja, aber jetzt ich alles in Ordnung und kann ich jeden Tag mit euch meine Gedanken, Probleme und die glückliche Momente teilen..

Normalerweise mag ich keine Montags, aber heute war sehr cool..;] In der Schule hatte ich sehr gute Laune..! Unterricht wie Unterrich, aber was am wichtigster am diesen Tag war, dass wir in Politik alle zusammen gefrühstuckt haben. Also, jeder musste etwas mitbringen( ich hab Orangensaft und Schinken mitgenommen) und dann in einem Kreis von den Tischen haben wir gefrühstückt. Nach der Schule bin ich mit meiner Mama in die Stadt gefahren zum welchen Klamotten zu kaufen. Ich wollte ein Kleid kaufen, hab ich aber nicht gefunden.. Seit einer Zeit hab ich mir ein T-Shirt mit dem Motiv von einer britischen Flagge und das hab ich endlich gefunden..! ;) Zu diesem T-Shirt ziege ich mein schwarzer Rock von H&M an. Ich poste euch diese Sachen morgen..:D

Ich zeige euch heute als erstes Mal mein Outfit..;) Also wird es alles nicht perfekt, weil es mein Anfang ist, aber ich verspreche euch, dass ich dieses Motiv weiter machen..! :D




spodnie- Luca
szal- I like you
buty(typ emu)- I like you
bluza- H&M
T-Shirt- Luca
Hose-Luca
Schal- I like you
Schuhe(wie EMU)- I like you
Jacke- H&M
T-Shirt- Luca


dzisiejsza Latte Machiatto..;)
heutige Latte Machiatto..;)
4..! <3

Lied:
Calcha Cudula-Hungry Eyes