1.1.12

Neu Jahr..!


Nowy Rok..
O sylwestrze nie ma nic ciekawego do opowiadania. Oczywiście było fajnie, ale mogło być jeszcze lepiej. Zawsze są jakieś minusy.
W Nowym Roku - 2012, miejmy nadzieje że będzie należał do mnie. Mam nadzieję że spełnią się te moje najstrytrze marzenia oraz postanowienia noworoczne. Obyy..! To by było chyba najlepsze co by mnie w tej chwili mogło spotkać.

Neu Jahr..
Über Sylvester ist nichts spezielles zu erzählen. Eigentlich war ganz gut, aber es ist immer so, dass es noch besser sein kann. Es gitb immer welche Nachteile. 
In neuen Jahr - 2012, hoffentlich wird mich gehört. Ich hoffe, dass meine alle Wünsche und die beste Träume  und meine Bestimmungen sich erfüllen. Hoffentlich..! Das wäre es das beste, was mich in dieser Zeit treffen kann. Na ja, eigentlich DREAMS COME TRUE........




Lied
Pih - Biegnij, Nie ogladaj sie
<3  

przeszła mi ochota na 33..! :|
od jutra zaczynam biegać..! :)

kein Bock mehr..! 33 :| 
morgen fang ich joggen an..! ;)

1 komentarz: