18.1.12

Kälter Tag.

Ostatnio najważniejszymi tematami, które przewijają się poprzez moje kolejne nowe posty, to moja „zamowa depresja” - nie wiem jak to inaczej nazwać.. Moja „depresja objawia się ciągłymi przemyśleniami jednej rzeczy, dochodzenie dlaczego tak wszystko się stało..?! Z moimi noworocznymi postanowieniami nic nie wyjdzie. To znaczy chodzi mi o to jedno najważniejsze, a mianowicie: MIŁOŚĆ.. Miałam nadzieje, probowałam, starałam się i nic. Miałam na dzieję, że jeśli powiem o co mi chodzi to on w końcu zrozumie o co mi chodzi. Ale nic z tego nie wyszło.. Może nie zrozumiał, że mi aż tak na nim zależy.... Wiem, że tak nie jest, że jest inaczej, lecz tą wiadomość jest mi o wiele lepiej przyjąć..

In der letzten Zeit in meinen Posts ich häufig eine Thema da. Ich schreibe immer darüber viele Posts, es geht also um Liebe.. Ich habe letztens eine "schlechte Tage".. Ich hab die, weil ich zu viel denke und überlege, was ich gehan hab, oder wieso es alles so gelaufen ist..? Ich schaffe meine alle neujährige Bestimmungen nicht. Ein paar kann ich die nicht erfüllen, aber eine kann ich überhaupt nicht..! Ich hatte die Hoffnung, hab sehr häufig versucht ihm zu erreichen, aber leider nichts.. Ich hoffte, dass wenn ich ihm alles sage, was ich zu ihm fühle, dann wird es alles schön. Jetzt weiss ich, dass es nicht so sein wird, wie ich mir gewünscht habe.. Vielleicht hat er nicht verstanden, dass ich dem sehr wichtig finde.. Jaa ich weiss, dass das nicht stimmt, aber es ist einfacher mir so zu denken..

16..! <3
Zadawajcie pytania w komentarzach..! 
Chętnie odpowiem na wszystkie..;)
Frag mal in den Kommentaren..!
Ich antworte auf alle gerne..;)
Cudownaa..! <3 
Cher Lloyd feat. Mike Posner - With Ur Love (Teka & SoulForce Reggae Remix) (www.djoles.pl) 
"_"


5 komentarzy:

  1. your blog is lovely! <3

    http://www.milavojtowicz.blogspot.com/ my blog with DIY

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam kiedys swinke morską :) sliczne masz włosy :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję..! a świnka morska nie jest moja, jest mojej koleżanki..:)

      Usuń
  3. Według mnie miłość nie powinna być postanowieniem noworocznym, ponieważ nie można jej zaplanować, jest to uczucie, które przychodzi nagle, często w najmniej spodziewanym momencie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oczywiście zgadzam się z tym. lecz ja niestety chciałam znajomość zarzzykować w coś innego ale niestety nie wyszło.. i ktoś ten "pierwszy krok" musi zrobić jednak.. :) to było moim postanowieniem zrobienie tego kroku w stronę miłości. tylko tak to oględnie nazwałam, żeby nie zagłębiać się w szczegóły..:D

      Usuń